Anstadtowie zdawali sobie sprawę z trendów, jakie panowały w Europie w dziedzinie warzenia piwa, byli jednak również świadomi nowoczesnych działań, które dziś nazwano by promocyjnymi lub marketingowymi. Trend był taki, by zakładać parki czy ogrody, w których sprzedawano i konsumowano piwo produkcji danego browaru. W tym właśnie celu członkowie rodziny kupowali tereny na północ od ich browaru. Była to dolina rzeczki Łódki. częściowo użytkowana jako grunty orne, lecz w znacznej części były to moczary. W 1884 r. rodzina się spotkała, wyceniła wszystkie te działki i podpisała akt współwłasności. Lecz już wcześniej, bo w 1881 r. rozpoczęto zakładanie parku, a jego urządzenie powierzono berlińskiej firmie \"L. Spaeth\", sławnej w całej Europie. Park nazwano \"Helenowem\" od imion.żon dwu braci: Heleny z domu Nestler żony Ludwika oraz Joanny Heleny z domu Lemm, żony Zenona.