[31640081]
anita591

anita591 2016-07-01

pięknie wybierz się na wakacje

cru73

cru73 2016-07-01

Niezła stylówa! ;)

lulka1

lulka1 2016-07-01

okulary na nosie bo chwilę wcześniej była okropna rozpacz , w sklepie nie było kodu na zabawkę którą sama sobie wybrała ...

krycha2

krycha2 2016-07-01

Zabawka jest a kodu nie ma..tego nie rozumiem...przecież powinni sprzedawcy zadbać o to aby i klient był zadowolony i im łatwiej sprzedać..I dziecko było zawiedzione...

lulka1

lulka1 2016-07-01

kasjerka wpadła na pomysł by zeskanować cenę z innego produktu o podobnej cenie i tak sprzedała zabawkę nawet o 5 zł taniej ....ale po co te nerwy ,żal dziecka :(

mariol6

mariol6 2016-07-01

Uf, dobrze i tak, że kasjerka wybrnęła z tej sytuacji...
Ale fakt - nie powinno w ogóle do tego dojść. Szkoda nerwów Lili...

dosiak

dosiak 2016-07-01

Znam ten ból...i tę rozpacz...czasem wydaje się, że pracownicy sklepu nie mają serca...a te łzy i rozpacz naszych kochanych nas boli - one jeszcze nie wszystko potrafią zrozumieć- i jak im to wytłumaczyć przy kasie, że nie mogą tego kupić jak już im pozwoliłyśmy w sklepie na zakup danej zabawki - dużo słoneczka i uśmiechu dla Lili życzę :)

lucyrka

lucyrka 2016-07-01

o rany,takie rzeczy tylko w Polsce ;((( bajzel jak cholera :(

styna48

styna48 2016-07-02

Co za styl i szyk, uroczo wygląda. A co do zajścia w sklepie to po prostu skandal, kompletny chaos a dziecko to przeżyło.

zuuzik

zuuzik 2016-07-02

niechcący Lila pięknie zapozowała:) najważniejsze, że wybrana zabawka jest Jej:)

hasedi

hasedi 2016-07-04

na szczęście wszystko dobrze się skończyło ..

dodaj komentarz

kolejne >