[9367093]

"Gdzie jesteś mój mały rycerzu?
Zakuli cię w stalowym pancerzu.
Ale może on ciebie uchroni,
Ale on może ciebie obroni
Przed tym szyderstwem,
przed tymi obelgami,
Coraz to nowszymi
wymyślonymi atakami.
Jak pies, co bojąc się,
Rzuca się i ujada,
Rzuciła się na ciebie
Najmądrzejszych
W tym kraju gromada.
I nie mogąc znieść
Twojej mądrości i dumy
Buntowali przeciwko tobie tłumy.
A to im buty się twoje nie podobały,
A to reklamówka Pierwszej Damy.
Obrażali ciebie jak się tylko dało.
I co im teraz pozostało?
Tłumy zapłakanych Polaków,
Oświetlone światłami pamięci
Tysiące szlaków,
Szloch i łzy, i pytania,
Dlaczego tak się stało?
Odpowiedzi na to pytanie jest niemało.
Ale to każdy z was
W swoim sercu
Musi odpowiedzieć na to pytanie-
Co teraz z wami się stanie?"
Grażyna Falkiewicz-Buzow

Polska komisja wojskowa i prokuratorzy twierdzą, że rosyjski kontroler w Smoleńsku podawał nieprawdziwe dane. Eksperci podejrzewają, że była to wina rosyjskiego radaru podejścia - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
Na 25 sekund przed katastrofą prezydenckiego Tu-154 wieża kontroli lotów lotniska Siewiernyj nie powinna podawać załodze komunikatu "2 na kursie i ścieżce". Zdaniem ekspertów pracujących przy śledztwie prawidłowy komunikat powinien brzmieć "pod ścieżką". Podejrzewają oni błąd rosyjskiego radaru podejścia.



Rosyjski kontroler utrzymywał załogę w przekonaniu, że Tu-154 znajduje się "na ścieżce", czyli na odpowiedniej wysokości w trakcie podchodzenia do lądowania. Tak było jeszcze w odległości 2 km od pasa startowego. Wówczas nawigator prezydenckiego samolotu stwierdził, że znajdują się na wysokości 100 metrów. Do katastrofy doszło 25,5 sekundy później, w odległości 1100 metrów od pasa.

- Gdyby komenda rosyjskiego kontrolera brzmiała "2 na kursie i pod ścieżkę", wtedy mieliby realne szanse na wyjście z opresji - mówi jeden z członków polskiej komisji badającej przyczyny katastrofy.

Prokuratura na drodze pomocy prawnej wystąpi o zapis z tego radaru.

Gazeta wspomina także, że jeden z kontrolerów przyznał podczas przesłuchania, iż załodze prezydenckiego samolotu podawano fałszywe, gorsze dane o poziomie chmur nad lotniskiem, aby skłonić ją do rezygnacji z lądowania

lodzia

lodzia 2010-04-15

[*][*][*]

... doskonali, doświadczeni PILOCI... nie wolno nam ujmować ich fachowości...
zginęli pełniąc zaszczytne obowiązki - KU CHWALE OJCZYZNY...

CZEŚĆ ICH PAMIĘCI !!!

anita591

anita591 2010-04-15

Miłego i słonecznego popołudnia życzę:

misiu00

misiu00 2010-04-16

... [*] [*] [*] ...

hen09

hen09 2010-04-16

http://antydziad.salon24.pl/170471,mam-straszliwe-podejrzenia
Pozdrawiam

sekator

sekator 2010-04-20

Będziemy pamiętać SKROMNYCH LUDZI O WIELKIM SERCU - niech Pan da im wieczny odpoczynek za dobrze wypełnione życie [***]

PS: Każdemu z kolei życzę poznania Prawdy (opartej na mądrości nauki ewangelicznej, zbudowanej na wartościach ponadczasowych -objawionych przez Boga,przekazywanych przez Kościół),aby wobec niej umieć rozpoznawać MANIPULACJE MEDIÓW (NAGLE W OBLICZU TEJ TRAGEDII OPADŁA KURTYNA FAŁSZU I PRAWDA O GIGANTYCZNYM OSZUSTWIE WYSZŁA NA JAW) - mało kto wie iż 95% polskiego rynku medialnego opanowały MEDIA POLSKOJĘZYCZNE O KAPITALE ZAGRANICZNYM (pozostały procent znika na dnie sztucznie produkowanego oceanu propagandy tych MEDIÓW GLOBALNYCH KORPORACJI,najbardziej rozreklamowanych przez WPŁYWY LICHWOKRACJI -budującej NWO na trupie państw narodowych,sprzęgających się z wartościami chrześcijańskimi),ktoś obcy sprytnie za ich pomocą PRÓBUJE MANIPULOWAĆ Narodem Polskim DO ZATAJANYCH CELÓW (NIE UFAJMY WIĘC MEDIOM GŁÓWNEGO NURTU i z nauczki wyciągajmy trafne wnioski na przyszłość) !!!

dodaj komentarz

kolejne >