EN57-1918+1910

EN57-1918+1910

16.02.2013. Warszawa Wschodnia. Kible podstawiają się na pociąg KM „” do Radomia. Skład od Warszawy Wschodniej do Warszawy Zachodniej pojedzie „pod prąd” w związku z remontem płyt (na p.o. Warszawa Śródmieście) w torze na linii średnicowej podmiejskiej w Warszawie (tor w kierunku Warszawy Zachodniej).

piwolub

piwolub 2013-02-16

Zardzewiały trypel do Radomia podjechał, a tymczasem Holendrzy testują w Dubaju to http://www.youtube.com/watch?v=yS7idJnIbVA

Polska to jednak totalna wiocha.......

ficek

ficek 2013-02-16

Fakt konstrukcja stara, ale skład jeszcze nie taki stary bo z 1991r.

piwolub

piwolub 2013-02-16

@ficek......z całym szacunkiem dla Ciebie, przejedż się kiedyś do Francji lub Niemiec i zobacz jaki tam jest tabor i z jakimi prędkościami się przemieszcza ! 1991r powiadasz :)))) Polska to totalny syf. I co z tego, że mamy Husarza, kiedy z Wa-wy do Gdańska jedzie się najszybciej w 4h49min, gdzie trasa liczy tylko 446km !!! Kolego.....bez jaj :))
pozd

ficek

ficek 2013-02-16

Wiem, ale u nas w kraju nie ma potrzeby kupowania taboru z V/max. 300 km/h. U nas wystarczy żeby większość linii miała ze 160km/h (CMK, E20, E30 i E65 (Warszawa-Gdańsk) niech mają z 200-250km/h (tyle samo tabor).

piwolub

piwolub 2013-02-16

Ależ oczywiście ! Tylko jakoś realizacji tych planów nie widać. Średnia prędkość polskiej kolei jest żenująca. 100 lat za Francuzami i Chińczykami jesteśmy. O Shinkansen nawet nie wspominam :)

dodaj komentarz

kolejne >