Jamnik świeży po rewizji wykonanej przez SKMT ukończył bieg na stacji w Wejherowie wraz z EN57-1115 (z przodu).
21.12.2016
dodane na fotoforum:
ficek 2016-12-22
Później ją zaczęli robić jak EN57-1827 a wcześniej skończyli. Czyżby w 1827 zwiększony był zakres naprawy P4 niż to co wcześniej w niej zaplanowano?
bienio8 2016-12-22
Prawdopodobnie tak, ale kilka dni temu widziałem, że EN57-1827 stoi z tyłu elektrowozowni w Gdyni Cisowej. Jest on pomalowany na nowo, z wnętrzem wszystko zrobili, jednak jeszcze SKMT zostaje domontować SIP i dokleić naklejki z zewnątrz.
wej96 2016-12-23
@ficek
Zrobili tego jamnika, bo jest on mało pracochłonny wszystko miał.. typu SIP, blokady w drzwiach itd.
Druga sprawa to jest zapotrzebowanie na jamniki w obiegach, bo ASO nie może się uporać z 042, a 051 pewnie nawet nie zaczęli..
A EN57 jest nadmiar obecnie więc robią go powoli