Mimo, że wnętrze jak na trójmiejską SKM jest bardzo dobre, jednostka jest także przewidziana do modernizacji, jednakże słuszność tej decyzji potwierdzają przerażające wręcz dźwięki spod pudła składu. Identyczne wnętrze posiadała EN57-1135, która już od niemal roku stoi w TS Opole. Wejherowo, 22.06.2013
dodane na fotoforum:
mkseba 2013-06-22
O wysłaniu jednostki do NG nie tylko decyduje stan wizualny/techniczny. Jest taki cykl napraw związany z przebiegiem danego pojazdu, od którego przede wszystkim zależy ile jeszcze dana jednostka może przejść napraw rewizyjnych do NG.
1136 jest z roku 1977 i nie miała jeszcze pierwszej NG. Zatem można powiedzieć, że należy do rekordzistek, gdyż większość jednostek z tych roczników już dawno jest po pierwszej naprawie głównej, zatem już na nią bez wątpienia był czas.
wej96 2013-06-23
Zdaję sobie z tego sprawę oczywiście :) Ktoś parę lat temu popełnił błąd, gdyż można odświeżyć w ten sposób inną jednostkę, której do NG jeszcze daleko. Z tej uratują się co najwyżej siedzenia. Jeszcze większy błąd popełniono przy decyzji o dużo głębszej modernizacji wnętrza EN71-046 w 2004 roku, która po zaledwie 8 latach musiała także odstawiona na NG.
mkseba 2013-06-23
No tak.
A tak w ogóle mógłbyś wypisać te 21 jednostek, które są wytypowane do Naprawy Głównej z Modernizacją? Bo nie napotkałem się nigdzie na takie zestawienie :)