EN57-1136

EN57-1136

Mimo, że wnętrze jak na trójmiejską SKM jest bardzo dobre, jednostka jest także przewidziana do modernizacji, jednakże słuszność tej decyzji potwierdzają przerażające wręcz dźwięki spod pudła składu. Identyczne wnętrze posiadała EN57-1135, która już od niemal roku stoi w TS Opole. Wejherowo, 22.06.2013

dodane na fotoforum:

mkseba

mkseba 2013-06-22

O wysłaniu jednostki do NG nie tylko decyduje stan wizualny/techniczny. Jest taki cykl napraw związany z przebiegiem danego pojazdu, od którego przede wszystkim zależy ile jeszcze dana jednostka może przejść napraw rewizyjnych do NG.
1136 jest z roku 1977 i nie miała jeszcze pierwszej NG. Zatem można powiedzieć, że należy do rekordzistek, gdyż większość jednostek z tych roczników już dawno jest po pierwszej naprawie głównej, zatem już na nią bez wątpienia był czas.

wej96

wej96 2013-06-23

Zdaję sobie z tego sprawę oczywiście :) Ktoś parę lat temu popełnił błąd, gdyż można odświeżyć w ten sposób inną jednostkę, której do NG jeszcze daleko. Z tej uratują się co najwyżej siedzenia. Jeszcze większy błąd popełniono przy decyzji o dużo głębszej modernizacji wnętrza EN71-046 w 2004 roku, która po zaledwie 8 latach musiała także odstawiona na NG.

mkseba

mkseba 2013-06-23

No tak.
A tak w ogóle mógłbyś wypisać te 21 jednostek, które są wytypowane do Naprawy Głównej z Modernizacją? Bo nie napotkałem się nigdzie na takie zestawienie :)

dodaj komentarz

kolejne >