EN57-1693

EN57-1693

Wnętrze \"przyjemniaka\" Ciężko jest zrobić zdjęcia innych, ładniejszych jednostek, gdyż na kursach do Wejherowa jeżdżą głównie złomy tego pokroju. Potrafią jednego dnia wykonać 4-5 kółek, a turbojamnik z kolei zaledwie dwa. 30.05.2013

dodane na fotoforum:

bialy65

bialy65 2013-05-30

Nie dbają o te jednostki ;?/

wej96

wej96 2013-05-30

Tak szczerze? Nie, bo kiedyś tam pójdą na modernizację, a ta oddala się coraz bardziej.

paul19

paul19 2013-05-30

Nic tylko tych idiotów co bazgrolą wnętrza kibelków z SKM tylko przetrzeć nimi perony i rzucić na tory, albo powiesić ich na słupach trakcyjnych za kołnierze lub przywiązać ich do czół lokomotyw najlepiej tam gdzie maszynista będzie siedział i dać solidną serię trąbnięć ;/

wej96

wej96 2013-05-30

Fakt, najgorsze, że zjawisko utzymuje się do dziś. Odnowiona rok temu w TS Opole EN57-973 ma wymazany sufit oraz skaje i pewnie doczeka się kolejnej NG zanim ktoś to zmyje. Jednak nie tylko bazgroły są problemem, lecz także ogóle utrzymanie składów, a raczej jego brak. Wykładzina podłogowa odstaje i jest połatana czym się da i jak się da, laminaty odbarwione, podziurawione po nieużywanych w SKM od lat śmietniczkach, rdzawy nalot wyciekający spod stolików często aż do samej podłogi, nie wspominając o grubej warstwie rdzawego naloty z pantografów i klocków hamlucowych na każdym możliwym elemencie wnętrza. Wszystkie elementy są tutaj fabrycznie nowe i wyglądają, jakby od tego czasu nie były umyte choćby raz.

dodaj komentarz

kolejne >