złoto za kratami

złoto za kratami

zdjęcie zrobione wiosną

dodane na fotoforum:

kolejne >

orzelia

orzelia

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

zuza55

zuza55 2008-08-23

Pięknie to wyszło.......pozdrawiam:))

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

nie zrozumiałam trochę tego komenta ale co tam ;]
A w mojej miejscowość oczywiście,że tak ....
Wielka dziura w środku Polski...
To chyba wszystko wyjaśnia ;p

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Przed chwila skumałam ;p

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

A na odwiedziny oczywiście że czekam ;d

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Jestem jak najbardziej za !

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Jacy trzej ???? Nie kumam ;p

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Napisałeś three zamiast tree ;d

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

No co angielskiego się uczę więc chociaż tyle jeszcze wiem ;P

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Ja ogólnie lubię kreskówki więc mi się podobał, śmiszne te stforki ;d

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Wybuch rzeczywiscie byl najlepszy ;P

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Ja jednak najbardziej chyba będę tęsknić za ogólniakiem bo najlepszy okres mojego życie ;))

wiola1914

wiola1914 2008-08-23

A dziękuje ;)

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Na szczęście ;] Ale tez jeszcze tylko 2 lata więc mało mam czasu ;/

tysia1

tysia1 2008-08-23

sweet

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Good night ;))

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Myślałam że już grzecznie śpisz ;P

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Nie dla mojej babci wiesz ;p

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Żarcik ;**

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

No raczej że dla Ciebie ;]

megiizgr

megiizgr 2008-08-23

Ależ oczywiścię ;d

lookatme

lookatme 2008-08-23

nio troszke ci sie zdaje bo sama ukladalam;)

lookatme

lookatme 2008-08-23

hahahah dobre. a gdzie niby mam tekst dody ciooom?

asaroth

asaroth 2008-08-23

buch zapłać za Twe liryczne słowa;]

świeeetne zdjęcie!

lookatme

lookatme 2008-08-23

moze i brzmi ale to nie doda;)

lookatme

lookatme 2008-08-23

to chyba ja przy niej :P

fajna18

fajna18 2008-08-23

śliczne ;)

lookatme

lookatme 2008-08-23

ulubiona?? hahaha dobre. nie znasz a gadasz. typowe;).

lookatme

lookatme 2008-08-23

hehe nio mam nadzieje ;) A ulubionych artystow nie mam lubie to co w ucho wpada :D

lookatme

lookatme 2008-08-23

hehehe nie noo jak ma sie lekko w czubie to najlepsze discopolo hahah

lookatme

lookatme 2008-08-23

oooj ciiii ... nie tylko bo wsrod p!$#%lnietych ziomkow tez jest wiksa:D

lookatme

lookatme 2008-08-23

ojq tak sie tu mowi wsrod mlodych (wiksa - jazda, dobra zabawa itp)

lookatme

lookatme 2008-08-23

niop ;) bynajmiej tu na starym miescie ;d

lookatme

lookatme 2008-08-24

Stare Miasto rzadzi :D hihi. Nie ma to jak Poznań Miasto Doznań;)

fajna18

fajna18 2008-08-24

Ja tęsknie ;)

lookatme

lookatme 2008-08-24

hmmm zalezy jak sie na to popatrzy;)

fajna18

fajna18 2008-08-24

Za takim jednym :P

lookatme

lookatme 2008-08-24

ooojq. roznie nioo:P

fajna18

fajna18 2008-08-24

wiem że ciekawa historia, ale szczegółów Ci nie zdradzę :P

lookatme

lookatme 2008-08-24

ooj to zapraszam do mojej ekipy zmienisz zdanie:D

fajna18

fajna18 2008-08-24

aż tak to nie :P

sesshin

sesshin 2008-08-24

a cóż to ?!

obrażasz mnie !

lookatme

lookatme 2008-08-24

hehehe spoko;D

sesshin

sesshin 2008-08-24

tey no !.

ja myślę(żart), że kpisz. xD. pf.

megiizgr

megiizgr 2008-08-24

Nie bo jetse juz dużą dziewczynka a co ! ;p

sesshin

sesshin 2008-08-24

? - z której strony moich blizn na rękach po żylecie pisze, iż jestem imoł ?

megiizgr

megiizgr 2008-08-24

Hello a ty co już śpisz ?! ;>

sesshin

sesshin 2008-08-24

we no...

megiizgr

megiizgr 2008-08-24

Eeee tam jeszcze przecież młoda godzina ... Dopiero w pół do 1 ;P

megiizgr

megiizgr 2008-08-24

Dobra ja już musze mykać
CmOk =**

fiolka12

fiolka12 2008-08-24

nie gejowskie bo kot to chlopiec a piesek dziewczynka :)

fiolka12

fiolka12 2008-08-24

moze moze ale jak dla mnie to slodkie

fiolka12

fiolka12 2008-08-24

nietypowe, ale urocze :)

megiizgr

megiizgr 2008-08-24

Bo mi się też zachciło spać ;P

hekate

hekate 2008-08-24

;)

asaroth

asaroth 2008-08-24

było pisać, mnie nic nie ruszy ;d

ps. mogę Ci oddać moje.....NOGI xD
bęędziesz tego żałować.
tylko se po nie przyjdź;d;d;d

asaroth

asaroth 2008-08-24

och och ależ mi jest miło:)))
zastanowię się;]

ps. czyżbyś był na Jarmarku Jagiellońskim?;]

hehe jak tak to możliwe że się gdzieś widzieliśmy, albo minęliśmy...

asaroth

asaroth 2008-08-24

hahaha mmmm aha;]
ciekawe.....Jarmark przyjeżdża do Ciebie:))
czyżby to była zachęta dla mnie? xD

ps. nuta fajna, ale wolę Caje Sukarije, ze względu na ciekawe wspomnienia z tą piosenką;)

hekate

hekate 2008-08-24

yyyy wybacz ale nieznajomych nie zaskakuje;p;p

hekate

hekate 2008-08-24

aaa witam miło mi Orzechu;p
Marta;>

hekate

hekate 2008-08-24

hehehe "młoda osobo" to jedynie cyferki;p
wygladam i czuje sie o wiele starsza;p

krasula

krasula 2008-08-24

Jasne, że ci pomaluję....W sumie to bez pędzla też mogę...

mango19

mango19 2008-08-24

:)

megiizgr

megiizgr 2008-08-24

W piątek balowałam i położyłam się spać o 7 a wstałam o 9 ....Więc troszkę mi się zachciało ;d

megiizgr

megiizgr 2008-08-25

Tak ?!

megiizgr

megiizgr 2008-08-25

A co jest dla mnie wskazane ;p ?!

kamera

kamera 2008-08-25

witaj-Zycze ci milego slonecznego dnia!!!!!pozdrowienia -kasia

megiizgr

megiizgr 2008-08-25

Faceci są przereklamowanie, a poza tym do czego by mi on byłby potrzebny jeśli mógł byś mi wytłumaczyć ?! ;P

ewakwa

ewakwa 2008-09-01

piękne!!!! to co najcenniejsze jest zawsze niedostępne....

karmena

karmena 2008-09-10

piękne...:)

mamajasia

mamajasia 2008-10-10

niesamowite :))

letkibzik

letkibzik 2008-10-14

kratki też jak ze złota. ^^ zajebiste! ;]]

janczak

janczak 2008-11-07

świetne zdjecia naprawde świetne ;)

nataska

nataska 2008-11-13

baaardzo dobre oko masz;)

pipen

pipen 2008-12-16

super makro

waszka

waszka 2009-02-22

przepiękne makro.....super Ci wyszło:)))

dodaj komentarz

kolejne >