Najwyższy czas na oczyszczenie..

Najwyższy czas na oczyszczenie..

Moje ostatnie trzy teksty, (tryptyk) mogą również jak w poprzednich zawierać treści nie zawsze zgodne z linią rządzącej partii, oficjalną doktryną KK, a nawet według kilku osób z Garnka wyczerpywać inne podobno, negatywne znamiona.

Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
https://www.bbn.gov.pl/pl/wydarzenia/3264,Publikacja-raportu-w-sprawie-katastrofy-samolotu-TU-154M-pod-Smolenskiem.html

29.07.2011
Publikacja raportu w sprawie katastrofy samolotu TU-154M pod-Smoleńskiem

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego przedstawiła raport końcowy
w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M pod Smoleńskiem z 10 kwietnia 2010 roku.

Komisja nie orzeka o winie oraz odpowiedzialności za wypadek lotniczy. Do zadań
komisji należało: ustalenie okoliczności i przyczyn wypadku samolotu TU – 154M
oraz wydanie zaleceń, które mają zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości.
W skład 34-osobowej komisji weszli eksperci badający wypadki wojskowe oraz cywilne.

Do prac w komisji zaproszeni zostali również prawnicy specjalizujący się w międzynarodowym i polskim prawie lotniczym, osoby czynnie wykonujące zawód pilota w liniach pasażerskich, obsługa pasażerskich portów lotniczych oraz osoby zajmujące się tematyką bezpieczeństwa w transporcie lotniczym.

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego:

1) Samolot Tu-154M nr 101, 10 kwietnia 2010 r., rejon lotniska SMOLEŃSK PÓŁNOCNY
RAPORT KOŃCOWY
Strona 21 z 328

Zgodnie z zapisem § 15 ust. 9 RL-2006, „W przypadku niewykonania KTP w strefie na
danym typie SP zawiesza się ważność wszystkich uprawnień do wykonywania lotów na tym
typie SP – do czasu wykonania brakującej kontroli, z zastrzeżeniem ust. 12 (W przypadku
niewykonania kontroli przypadającej do wykonania w nocy zawiesza się ważność dopuszczeń
do wykonywania jakichkolwiek lotów w nocy. Dla zachowania dopuszczeń do wykonywania
lotów w dzień (bez wykonanej kontroli w nocy) wymaga się wykonania takiej kontroli w dzień)”,

2) I pilot w dniu 10.04.2010 r. nie posiadał ważnych uprawnień do wykonywania
lotów w charakterze dowódcy samolotu Tu-154M i Jak-40.

3) Zgodnie z zapisem § 15 ust. 9 RL-2006 II pilot w dniu 10.04.2010 r. nie posiadał ważnych uprawnień do wykonywania lotów jako drugi pilot samolotu Tu-154M.

4) Dokumentacja pułkowa i osobista pilota nawigatora nie zawiera wpisu o zdaniu egzaminu i zakończeniu szkolenia praktycznego nawigatora na samolocie Tu-154M w powietrzu.

5) W związku z tym pilot nie miał nadanych uprawnień zgodnie z RL-2006 § 13 ust. 6 do wykonywania lotów w charakterze nawigatora na samolocie Tu-154M.

6) Technik pokładowy w dniu wypadku posiadał ważne uprawnienia do wykonywania lotów w charakterze technika pokładowego na samolocie Tu-154M.

Jako jedyny !!!

W locie jak wiadomo brał udział Dowódca Sił Powietrznych, który sam nadał sobie uprawnienia do "wykonywania lotów" na Tu-154M, jako inspektor.
Ten fakt upoważniał go do przebywania w kabinie pilotów w czasie wykonywania lotu.

https://garnek.pl/maska33/37099639

Co z tych podstawowych wniosków, które całkowicie pominęła podkomisja Antoniego Macierewicza wynika?

Ano to, przekładając na zrozumiały język, że dziś gdyby któremuś z nas , zaszła by konieczność transplantacji serca, a do naszego nagłego wypadku przy stole operacyjnych znalazł się zespół lekarzy-a jakże, tyle że przypadkowo dobranych, jednak tylko takich, co są po długiej absencji w specjalistycznych klinikach i którzy utracili kontakt z nowoczesnym sprzętem i procedurami tego arcyważnymi zabiegu zabierają się do krojenia Nas-na otwartym sercu.

Cała reszta, to konsekwencje stosowanego procederu od czasów katastrofy Casa-250, w Mirosławcu w 2008 roku.

Teraz wiecie?

Oczywiście nie musicie się ze mną zgadzać.

Przypominam, że w swoich felietooonach poruszam także trudne tematy, ale opisuję na swój sposób za to tylko te zdarzenia i fakty, które można znaleźć w oficjalnej przestrzeni medialnej, te-które układają mi się w pewien trend, który nazywam po swojemu i dlatego w takiej formie dzielę się opisem z Wami.
Dziękuję za uwagę.


Fotografia i dłoń na niej uchwycona- moje.

Copyright 3704 @ maska33

pit69

pit69 2023-04-10

Miłego świętowania:)Pozdrawiam!

ewik57

ewik57 2023-04-10

Jak w świetle raportu Komisji Badań Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego można twierdzić, że nie wiadomo co się stało tamtego feralnego 10 kwietnia?

maska33

maska33 2023-04-12

Otrzymane dwa pytania jakie zadano mi w "kopertce" , zawierają klucz do tej części utajnianej przez dysponentów wiedzy , którą postaram się opowiedzieć jeszcze dziś, już na podstawie tylko swojej dociekliwości i posiadanych przeze mnie materiałów.

maska33

maska33 2023-05-05

Tu relacja jednego z mediów z 156 miesięcznicy..

https://youtu.be/VqRkVNMOI_k

dodaj komentarz

kolejne >