dedyk dla ani :*

dedyk dla ani :*

ania1219
wbijac i komentować tą laskę :))

dodane na fotoforum:

kolejne >

kiniaxd

kiniaxd

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

martaxd

martaxd 2008-07-20

Kto ci robił to zdjęcie???Gdzie kiedy???Bo przecież to nie ja. ;D

misia0208

misia0208 2008-07-22

no przecierz widać że sama:P:P

edi97

edi97 2008-07-23

pieknie

zula123

zula123 2008-07-23

ej Kinga moja mama się pyta gdzie kupiłaś tom siwom czapke co ja mam na zdjęciu odpisz???????

lejdix3

lejdix3 2008-07-23

oki

misia193

misia193 2008-07-28

kumpel mnie o to poprosił:P:P

innaxd

innaxd 2008-07-28

NAJLEPSZE LASKI
Moim zdaniem jesteś fajną laską...
A Ty kogo uważasz za fajną laske????
<Wyślij to do 12 "dziewczyn" które uważasz za super laseczki....>
JEŚLI PRZEŚLE CI TO:
1 OSOBA-JESTEŚ NAWET NAWET
2 OSOBY-JESTEŚ ŁADNĄ LASKĄ
3 OSOBY-JESTEŚ ŚLICZNĄ LASKĄ
4 OSOBY-JESTEŚ ZARYPISTĄ LASKĄ
5 OSÓB-JESTEŚ SEXOWNĄ LASECZKĄ
6/7 OSÓB-JESTEŚ ZAJE***** LASKĄ :))

smerfix

smerfix 2008-07-28

NAJLEPSZE LASKI
Moim zdaniem jesteś fajną laską...
A Ty kogo uważasz za fajną laske????
<Wyślij to do 12 "dziewczyn" które uważasz za super laseczki....>
JEŚLI PRZEŚLE CI TO:
1 OSOBA-JESTEŚ NAWET NAWET
2 OSOBY-JESTEŚ ŁADNĄ LASKĄ
3 OSOBY-JESTEŚ ŚLICZNĄ LASKĄ
4 OSOBY-JESTEŚ ZARYPISTĄ LASKĄ
5 OSÓB-JESTEŚ SEXOWNĄ LASECZKĄ
6/7 OSÓB-JESTEŚ ZAJE***** LASKĄ :))

smerfix

smerfix 2008-07-28

czemu nie odwdzieczysz sie w komentarzuu??
xd

smerfix

smerfix 2008-07-28

odchodze z garnka :( .. Zegnam :*
Niezapomnie o Tobie ;* Pamietaj ! xd

drops93

drops93 2008-07-29

wtf omg pfff ;]

ania1219

ania1219 2008-07-29

NiCe oTeCzKI ;D;D ChcE DeDYcZka :P:P BuZiaCzKi xDxD

misia193

misia193 2008-07-29

NAJLEPSZE LASKI
Moim zdaniem jesteś fajną laską...
A Ty kogo uważasz za fajną laske????
<Wyślij to do 12 "dziewczyn" które uważasz za super laseczki....>
JEŚLI PRZEŚLE CI TO:
1 OSOBA-JESTEŚ NAWET NAWET
2 OSOBY-JESTEŚ ŁADNĄ LASKĄ
3 OSOBY-JESTEŚ ŚLICZNĄ LASKĄ
4 OSOBY-JESTEŚ ZARYPISTĄ LASKĄ
5 OSÓB-JESTEŚ SEXOWNĄ LASECZKĄ
6/7 OSÓB-JESTEŚ ZAJE***** LASKĄ :))

lejdix3

lejdix3 2008-08-07

thx dla kuzynki ...

smerfix

smerfix 2008-08-09

mozesz ale przy innym !

lejdix3

lejdix3 2008-08-13

okii będzie dedyke

drops93

drops93 2008-08-15

Dzienx za komentarz twoje też ładne..;)

dodaj komentarz

kolejne >