EN57-1942+1914 i EN57AKM-1626+AKM-1639

EN57-1942+1914 i EN57AKM-1626+AKM-1639

08.12.2018. Grodzisk Mazowiecki. Kible stoją w torach postojowych stacji po skończonym biegu jako pociąg osobowy R1 „19318/9” z Warszawy Wschodniej. Następnie tam powrócą jako pociąg osobowy R1 „91326/7”. Obok stoją Turbokible po skończonym biegu jako pociąg osobowy R1 „19314/5” z Warszawy Wschodniej. Następnie tam powrócą jako pociąg osobowy R1 „91324/5”.
EN57-1942 w dniu 31 listopada 2018 r. ukończył naprawę rewizyjną (P4/8) w ZNTK Mińsk Mazowiecki.

mati05

mati05 2018-12-25

To może 1942 zostanie najdłużej ze wszystkich? :P

ficek

ficek 2018-12-26

Paradoksalnie najdłużej mogą zostać te starsze jak 1232, 1318 czy 1397 - miały one wykonywane naprawy główne 20 lat temu przez co jeszcze będą mogły jeździć z 10 lat. Powyższej jednostce za 4 lata minie 30 lat od czasu produkcji co musi oznaczać przeprowadzanie naprawy głównej (choć jak pokazuje przykład EN57-1715 dzięki zmianie przepisów o liczbie kilometrów, lata niekoniecznie muszą się liczyć jako główny czynnik do odstawienia jednostki do naprawy głównej).

dodaj komentarz

kolejne >