EN57-1926+1927 i EN57-1160+836

EN57-1926+1927 i EN57-1160+836

30.01.2013. Grodzisk Mazowiecki. EN57-1926+1927 przyjechały jako pociąg KM "50240" z Otwocka i następnie pojadą jako pociąg KM "9226" do Warszawy Wschodniej. EN57-1160+836 przyjechały jako pociąg KM "355" z Warszawy Wschodniej i następnie odjadą jako pociąg KM „30720” do Tłuszcza. W związku z trudną sytuacją taborową w Kolejach Mazowieckich (dużo EN57 obecnie jest w naprawach, bowiem toczą się obecnie 3 duże przetargi: na naprawy rewizyjne z modernizacją 38 EN57 (wykonawca ZNTK Mińsk Mazowiecki), na naprawy główne z modernizacją 34 EN57 (na EN57AKM) (wykonawcy NEWAG Nowy Sącz i ZNTK Mińsk Mazowiecki, ponadto podwykonawcą NEWAG-u jest ZNLE Gliwice) i na naprawy rewizyjne z modernizacją 5 EN57KM (na EN57AKM) (wykonawca ZNTK Mińsk Mazowiecki). Ponadto odstawione są EW60 które oczekują na naprawy rewizyjne (był już jeden przetarg by zmodernizować je do standardu EN57AKM i wygrał go ZNTK Mińsk Mazowiecki, ale został unieważniony) Koleje Mazowieckie wypożyczyły 4 EN57 na okres 3 miesięcy od Przewozów Regionalnych. Są to EN57-658,756,836 i 1160 z bydgoskiego zakładu Przewozów Regionalnych. Zostały przyjęte na stan lokomotywowni w Tłuszczu.

rogonon

rogonon 2013-01-31

Nawet KM na sprzęgi założyli:)

ficek

ficek 2013-01-31

Tylko że szkoda że nie dali czerwonych na EN57 PR, a zielonych na KM, bo by wtedy wszystko pasowało .

piter09

piter09 2013-01-31

ładna parka ;)

dodaj komentarz

kolejne >