buraq1

buraq1 2018-11-04

Ciesze sie ze masz sie swietnie.Mnie idzie po japonsku.Podziwiam ulubionych co pozostali,jednoczesnie teskniac za tymi co konto zawiesili ,albo co gorzej usuneli.Wielka radosc mnie sprawilas ,ze sie odezwalas .Pozdrawiam

buraq1

buraq1 2018-11-04

Wcielo Twoj komentarz paniusi :( ,albo ja przez rostargnienie.
ps.a moze Krycha z Debicy

krysiaa

krysiaa 2018-11-06

Pozdrawiam cieplutko..:)

felus77

felus77 2018-11-09

A co z Anią ? czy jest ?

buraq1

buraq1 2018-11-10

Niestety nie . Szukalem Anny wszedzie jak Orfeusz Eurydyke .
Lata w Garnku zrobily swoje. Mile i sympatyczne osoby ciezko jest z dnia na dzien wykreslic z pamieci.

paniusi

paniusi 2018-12-01

Masz racje, sympatyczne osoby zostaja w pamieci.
Nie przejmuj sie , bywa i tak.

Wpadne tu przed świetami.

Serdecznosci buraczqu

buraq1

buraq1 2018-12-01

Cool podbudowalas mnie paniusi .Masz calusa do kwadratu

paniusi

paniusi 2018-12-19

Ok...przyjęlam na okragło, bez kantów.

buraq1

buraq1 2018-12-20

ciesze sie smiertelnie

buraq1

buraq1 2018-12-20

http://www.youtube.com/watch?v=ZhtL7WFnnmg

krysiaa

krysiaa 2018-12-24

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia dużo zdrowia, spokoju i wspaniałej, miłej atmosfery świątecznej!!!

buraq1

buraq1 2018-12-24

Wszystkim ulubionym i nieulubionym, tym co jeszcze trwaja i tym co opuścili garnek Zycze Wesolych Swiat , a w Nowym Roku Wszystkiego Naj

buraq1

buraq1 2019-03-31

http://www.youtube.com/watch?v=ESQOQ3N5yFQ&list=RDQMpT5i5xFqW5I&index=12

imaila

imaila 2019-04-15

no to zaczynam :P nie chowaj się bo cię widzę :p
może doczekam aż się wyłonisz zza tego blatu ha ha
pozdrawiam serdecznie i buziaki przesyłam :)

buraq1

buraq1 2019-05-04

http://www.youtube.com/watch?v=q7RBYKFdanI

buraq1

buraq1 2019-05-06

http://www.youtube.com/watch?v=owTF_P1yfQs

paniusi

paniusi 2019-05-15

Rzadko, ale zagladam...z czystej sympatii, a jakże .

buraq1

buraq1 2019-05-18

serce sie cieszy ,odrazu sympatyczniej sie zrobilo

imaila

imaila 2019-05-20

no proszę i paniusi jest ;) kurde trochę tesknie za dawnymi latkami :P mam cos dla was :P :)


https://www.youtube.com/watch?v=XOv_rS0YQ3w

imaila

imaila 2019-05-20

a tak przy okazji :P chłopaki garnkowe :) czyli nasze rondelki :)

https://www.youtube.com/watch?v=MevCGHIsn30

buraq1

buraq1 2019-05-21

Pieknie to zrobilas !!!Dzieki.

imaila

imaila 2019-05-21

Dziękuję i buziaki

paniusi

paniusi 2019-05-22

Sporo tych znajomych sie przewija.

Mojowe pozdrowki buraczqu

dodaj komentarz

kolejne >