Kasia

Kasia

Obrabiał KrzychM
Pstrykanie moje

dodane na fotoforum:

arw10

arw10 2009-10-10

Ładnie

albisia

albisia 2009-10-10

Miłej, słonecznej soboty.

bunio

bunio 2009-10-10

bardzo ciekawe techniki obróbki, kręci mnie to bardzo, miłej soboty

dongen

dongen 2009-10-10

Sorki Akci, ale to nie jest fotografia, to jest eksperyment. Szkkoda, bo dziewczyna jest naprawdę ładna.:)

relisys

relisys 2009-10-10

tu chyba chodziło o uzyskanie efektu obrazu olejnego;)))

mango09

mango09 2009-10-10

świetny efekt!!super wyszło!!

darek

darek 2009-10-10

Jestem za pstrykaniem :)

nena17

nena17 2009-10-10

inaczej :)

jedras48

jedras48 2009-10-10

podpisuje się pod komentarzem "dongen" obiema łapami :)
uważam, że w fotografii portretowej najważniejszy jest temat -osoba fotografowana -a wprzypadku portretu niewieściego staram się szczególnie, pokazać to co w Dziewczynach-Kobietach jest najpiękniejsze :)

akciwon

akciwon 2009-10-10

Reli - trafiłeś w dziesiątkę... :)))

dongen

dongen 2009-10-10

Akci, czy uważasz, że tylko Reli widzi, że tu chodziło o efekt obrazu olejnego?! Czy to jest pochwała za to, że jest za?
To widzi każde dziecko nawet z przedszkola.
Problem jest o wiele głębszy, co zauważył także Jędras48. Jak chcesz, to wytłumaczę Ci to głębiej.:)))))

hanulab

hanulab 2009-10-10

A mnie sie podoba....maluje, ale inaczej i dla mnie piekno jest pieknem, a ze piekno jest wszedzie, wiec pojecie brzydoty i innych takich -nie istnieje ! ...Buzka Kasiu...:)))

jan07

jan07 2009-10-10

Gorące pozdrowienia dla Pani z obrazka ;)

enigma7

enigma7 2009-10-10

KASIA JAK MALOWANA:D
FAJNEEE:)

akciwon

akciwon 2009-10-10

J48 - ... znaczy to, iż Twoim zadaniem, stylizacja na obraz olejny ujmuje urokowi Kasi? ;))

dongen

dongen 2009-10-10

Akci, pozwól, że odpowiem za Jędrasa: nikt nie napisał, że stylizacja na obraz olejny ujmuje urokowi Kasi. Widzę, że źle odbierasz wszelkiego rodzaju, inne niż Twoje, opinie. Jeśli ktoś może mieć inne spojrzenie i robić np. takie obrazy (nie foto), to inny może nie podzielać tego rodzaju bajki, czyż nie?
Cytat: "akciwon: Uwagi krytyczne również mile widziane. ;)"
No to jak, czy chcesz wpisy tirli la, czy też wszelakiego rodzaju poważne dyskursy?
Ja nie oczekuję podchlebiania, i sama się nikomu nie muszę podchlebiać. Uwierz, to jest lepsze, niż cukier puder.:)
Ale nie gniewasz się?????

akciwon

akciwon 2009-10-10

Dongen - dlaczego uważasz, że neguję wypowiedź J48, przecież tylko zadałam pytanie, a to znaczy, że dociekam Andrzeja zdania i konwersuję... :))

kadrow

kadrow 2009-10-10

jako fan Akci dorzucę tylko, że sama modelka Kasia nie straciła nic w ujęciu olejnym, zawsze można poprosić o zdjęcie bez obróbek :) Natomiast autorka zdjęcia z powodzeniem stosuje różne sposoby na urozmaicenie swojej formy ekspresji i nadaje im ton, który uważa za warty podkreślenia. Może Kasia jest zbyt zniewalająca, by ją ot tak sfotografowaną z bliska pokazać? ;)

dongen

dongen 2009-10-10

Tak, moim zdaniem ta stylizacja ujmuje Kasi urokowi. Jej uroda jest niepodważalna, i żaden szpachel nie dorówna naturze. A czy Ty Akci byś chciała tak się wystylizować i paradować.D.:))

dongen

dongen 2009-10-10

Hajka: fani czasami patrzą na swojego idola zbyt przychylnym okiem, czym czasami mogą zniewolić talent. Lepsze rzetelne spojrzenie, niż słodzenie.:))))

akciwon

akciwon 2009-10-10

Dongen - ... szanuję Twoje zdanie, i jak najbardziej przyjmuję do wiadomości...
Gdyby KrzychM wyraził zgodę ma codzienne robienie mi podobnego makijażu, nie omieszkałabym prezentować go dumnie ... :D

kadrow

kadrow 2009-10-10

Nie mając tytułu czeladnika w fotografii oceniam zdjęcia pod względem podobania się lub nie, i jeśli podoba mi się następne, to pod tym napiszę, że trzyma poziom. Jeśli nie trzyma, to napiszę, że nie trzyma, ale trzyma :)

akciwon

akciwon 2009-10-10

Kadrow - ... na zadane pytanie odpowiesz sobie jutro sam... ;))

dongen

dongen 2009-10-10

Ha ha ha, żartujesz? Przecież tam same zmarszczki widać.;D
Moja babcia by się tak nie malowała. Masz jakieś kompleksy?

skorp

skorp 2009-10-10

Moim skromnym to nie są zmarszczki, tylko imitacja pociągnięcia pędzla. W zależności od stylu artyści malowali obrazy bardziej lub mniej "fotograficzne". Spójrz na Picassa... Program daje pewnie możliwości podciągnięcia się pod ulubiony styl. I tyle. A pytanie o kompleksy uważam za niegrzeczne.

dongen

dongen 2009-10-10

Skrop, więc przyznajesz, że Picasso - prawdziwe nazwisko, to Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Clito Ruíz y Picasso - nie był fotograjem? Ok. powaznie: jest zasadnicza granica pomiędzy malarzami a fotografią.
Za kompleksy przepraszam tych, co mają zmarszczki i się ich wstydzą. Moja babcia ich nie ma. Oczywiście kompleksów, bo zmarszczki, a i owszem.:)

skorp

skorp 2009-10-10

Taaaaaa.... masz całkowitą rację Dognen

stokrop

stokrop 2009-10-10

Noo to sobie poczytałam ;)
Dongen - w niejednej galerii widzę twoje wpisy, z rzadka coś pochwalisz, raczej skupiasz się na krytyce (wolno ci), tylko czemu? niczego ciekawego sama nie pokazujesz, nie widzę żebyś nawet próbowała (oczywiście nie obrazisz się za to, prawda?), poza tym nigdzie tu nie stoi, że przeróbek wklejać nam nie wolno (?)

Artysta - swoje dzieła tworzy w oparciu o własną koncepcję, nadając im niepowtarzalny charakter...

Za takiego uważam każdego, kto ma wyobraźnię i w dowolny sposób chce pokazać jak widzi to co nas otacza...i właśnie Akci galeria jest przykładem wartym naśladownictwa... przyznam, że nie wszystkie przeróbki są trafione (u mnie podobnie) ale kto stoi w miejscu ten nigdzie nie dojdzie... (to tak w obronie, choć nie wiem czy potrzebnie, bo prace same się bronią)...Akci, próbuj dalej!
...i to tyle ;)

dongen

dongen 2009-10-10

WOW!!! Stokrop. Czy ja jestem na podsłuchu CBA?! A dlaczemu mnie obserwujesz na innych galeriach? Bo mnie lubisz, prawda?..;D
Powiem Ci coś. Nic bardziej nie szkodzi, niż fałszywe takie bezpłciowe słodziaki pysiaki. Może i jestem niezbyt łagodna, ale czy to właśnie nie wywołuje-zmusza do dyskusji, zastanowienie, krytyki i - właśnie - takiego rozwoju, i pójścia do przodu.
p.s.
Akci jest dla mnie artystką, i to tyle Stokrop.:)

stokrop

stokrop 2009-10-10

Nie mam nic przeciwko krytycy, z resztą sama ją "uprawiam"...cukierasy? słodziaki i pitu pitu? o co ty mnie posądzasz?
Śledzę galerię innych, przy okazji (chyba dobrze dla ewentualnych dyskusji) czytam wpisy innych, więc siłą rzeczy czytam również twoje, omijać?
Czy Ciebie lubię? jeszcze nie wiem ;)

takos

takos 2009-10-11

dongen, weź zrób najpierw przyzwoite zdjecie a potem weź jakieś relanium czy cuś! Albo piwa się napij (wyluzuje, uspokoi). Jak ktos sie decyduje na obraz i sobie majstruje przy fotografii to nie widzę w tym nic złego. Dla mnie jestes typem człowieka który mówi ze zna sie na kuchni , ale zapytany o szczegóły odpowiada "tak bo ja lubie jeść".Chyba się troszkę zagoniłaś w tym wygłaszaniu swojego zdania. Odpuść!

boczo

boczo 2009-10-11

ja w tej materii nie będę się wypowiadał bo jestem laikiem ,powiem tylko że widzę tu malarstwo , kobietę na wietrze i podoba mi się

asiak78

asiak78 2009-10-11

cudowny obraz

dongen

dongen 2009-10-11

Zgadza się Boczo, widzisz malarstwo, a nie ma tu już fotografii. Czy ja neguję takie prace? Nie! Ja tylko zauważam subiektywnie, i pytam się retorycznie o granice pomiędzy fotografią a grafika komputerową, malarstwem komputerowym, zabawą programami etc. A niejaki ów Takos, jeśli radzi komukolwiek relanium i piwko, to czy taka propozycja jest do przyjęcia?! Czy to jest tego ów pana tolerancja? Panie Takos, a może Panu "cuś" ugotować?..:))))

dongen

dongen 2009-10-11

Przepraszam wszystkich: tutaj - u Was na garnku - to chyba mają być wpisy takie jak u cioci na imieninach, czyli dużo uśmiechu, fałszywego podchlebiania. Ja, komentując cokolwiek, nie potrzebuję puderniczki. I to jest ta wolność, a nie uzależnienie. Tutaj pasuje mi tylko jedno określenie: KONFORMIZM, który motywowany jest lękiem przed odrzuceniem przez grupę lub pragnieniem bycia zaakceptowanym przez grupę. A ja wyznaję inne zasady: Mów prawdę, co czujesz, pochwal ale i wyrażaj swoje zdanie, to wtedy będziesz żył/żyła w zgodzie z samym/samą ze sobą. Pozdrawiam.:)))

akciwon

akciwon 2009-10-11

Dongen - "Mów prawdę, co czujesz, pochwal ale i wyrażaj swoje zdanie, to wtedy będziesz żył/żyła w zgodzie z samym/samą ze sobą. " - podpisuję się obiema "rencami"... ;D

stokrop

stokrop 2009-10-11

A ja już myślałam, że kumasz czaczę Dongen :/
..nikt absolutnie nie mówił tu o tym, żebyś klaskała i biła pokłony i nikt z nas tego nie robi jeśli ktoś nie zasłużył, czytasz wpisy innych? (już nie wiem czy jest sens pisać i wyjaśniać), mam wrażenie, że nie do końca rozumiesz co piszemy...dobrze Takos napisał, żebyś wyluzowała, niepotrzebnie się podniecasz...
NO WŁAŚNIE - "Mów prawdę, co czujesz, pochwal ale i wyrażaj swoje zdanie, to wtedy będziesz żył/żyła w zgodzie z samym/samą ze sobą. " - NO WŁAŚNIE (chyba innym pozwolisz wyznawać takie same zasady? :/ )

KONIEC

takos

takos 2009-10-11

dongen - usunałem twój kolejny wywód jaki zamieściłaś pod moim zdjęciem, bo tam był nie na miejscu i kompletnie "od czapy". Piszemy sobie na temat tej pracy i nie ma co robić osobistych wycieczek. Tak jak pisałem wczesniej, odpuść sobie bo sie już zagoniłaś. Piszesz co sobie poukładałaś w głowie pod wpływem emocji i własnej próżności nie zadając sobie trudu czytania i rozumienia tego co inni o tym piszą. Odpuść, bo to juz zaczyna być śmieszne. Wróć tu za miesiąc i przeczytaj a przyznasz mi rację. A teraz weź aparacik do reki i nie marnuj czasu, zadziw nas wszystkich jakąś pracą.

setulow

setulow 2009-10-11

fajny obrazek wyszedł :)

dongen

dongen 2009-10-11

takos: zachowaj swoje rady dla swoich dzieci. Nie możesz - z racji swojego wieku - dyktować co mam robić. Wiek zobowiązuje do mądrości, a nie do nienawiści i przypisywania sobie racji w imię jednej partii, jak za komuny. Ja - odmiennie do innych i ciebie też - nie muszę nikogo zadziwiać, bo żyję własnym życiem, a nie podchlebianiem się. Tak, mam poukładane w głowie, ale i też potrafię patrzeć realistycznie na świat, co widać innym przychodzi z trudem.
Stokrop: myślę, że - używając Twojego słownictwa - kumasz czaczę, co napisałam. A tak swoja drogą, to śmieszą mnie takie młodzieżowe grypsy, szczególnie u starszych osób. Ale cóż, każdy chce być wiecznie młody, i ja też.
Pozdrawiam .:)))))))))))))))))

ycnay

ycnay 2009-10-11

Hmm, i stało się. Po przeczytaniu powyższych komentarzy ogarnia mnie radość i smutek. Smutek dlatego, iż nie zawsze jesteśmy tolerancyjni. Wszystko jest ok. do czasu, jak tylko nie pojawi się ktoś inaczej, czasami bardziej krytycznie patrzący. I pojawiła się niejaka Dongen. Młoda, trochę czupurna, lecz inteligentna i sensownie myśląca osoba. Nie ze wszystkimi jej stwierdzeniami zgadzam się, co nie oznacza, że neguję, atakuję, zwalczam albo obrażam się - a co gorsze – to ja miałbym obrażać.
Radość moja natomiast wypływa z faktu, że jedna osoba (i to młoda wiekiem), potrafiła ruszyć z posad nasze uśpienie, stereotypowe myślenie, albo wręcz brak myślenia przy komentowaniu zdjęć, słów, przekazu. Wyrażanie siebie samego, wyciąganie tego, co jest gdzieś w głębi naszej duszy – czyż to nie jest twórcze? prawdziwe? kreatywne?

ycnay

ycnay 2009-10-11

Napisałem kiedyś w swoim info, że fotografia ma oddziaływać na widza - i to jest najważniejsze. I to się stało! Niewątpliwie za sprawą Dongen. Przecież gdyby nie jej inny sposób patrzenia, odwaga w wyrażaniu swojego zdanie, brak konformizmu, to bylibyśmy świadkami kolejnych wpisów typu: piękne, ładne, cudowne, zajefajne, zajebiste, och, ach, albo co najwyżej jedno proste zdanie, które miałoby za cel przypomnienia się, przypodobania w oczekiwaniu rewizyty, a niekiedy wklejonego pięknego „łańcuszka”. Jak tak patrzę na co niektóre galerie, to dochodzę do wniosku, że brakuje tam tylko liczników odwiedzin. Poza rekordami, nic sensownego z tego nie wynika. Ale i w takim przypadku jestem tolerancyjny, i jeśli ktokolwiek tego właśnie oczekuje, jest happy, to niech się tak bawi.
Mam prośbę: nie zniechęcajmy Pani Dongen do – tutaj na garnku – istnienia. A jeśli chodzi o Akci, to wiem, że sama sobie znakomicie poradzi. A konkretnie jej niestereotypowe podejście do fotografii, eksperymental...

ycnay

ycnay 2009-10-11

...eksperymentalne zdjęcia, które czasami wywołują właśnie tyle emocji. I o to właśnie chyba chodzi.

Pozdrawiam i pokój Wam zostawiam.:)

annaai

annaai 2009-10-14

jak obraz olejny:) ciekawe:)

wiele16

wiele16 2009-10-25

A ja odbieram tę pracę jako fotografię olejnego obrazu i mam święty spokój! Oleje wolno fotografować! ;o)))

akciwon

akciwon 2009-10-25

Całkiem rozsądnie Andrzeju, a swoim postem zgrabnie podsumowałeś dyskurs w meritum... :)))

wiele16

wiele16 2009-10-25

Bo widzisz, Akci, głośni, bałamutni i napastliwi zawsze są udręką naszego ducha. A ja szukam "na garze" zdroju radości i równowagi. Ponieważ niektórzy zapominają, że są w garnku, więc przewrotnie (typowe dla mnie) przytoczę fragment z Jana Brzechwy:

- Niech rozsądzi nas kapusta!
- Co, kapusta?! Głowa pusta?!

A kapusta rzecze smutnie:

- Moi drodzy, po co kłótnie,
Po co wasze swary głupie,
Wnet i tak zginiemy w zupie!

A garnek to takie świetne naczynie do gotowania...

PS. "A to feler" - westchnął seler. ;o)))

akciwon

akciwon 2009-10-25

:))))

ycnay

ycnay 2009-10-26

I co tu powiedzieć?..chyba tylko to, że: dziad swoje, baba swoje!!..
...Hmm, idąc tropem filozofii naszego byłego prezydenta: jestem za, a nawet przeciw..:))
...jestem za, w kwestii stwierdzenia Wiele16, że oleje wolno fotografować..ale czy na tym rzecz polega Akci, aby zgrabnie podsumowywać ów dyskurs?!
...natomiast jestem przeciw w tzw. interpretacji garnka..czyli to, że jeśli ktoś (np. Wiele16) szuka na garze zdroju radości i równowagi… to przecież nie oznacza to, aby i wszyscy tak samo postrzegali ów portal...hmm, faktycznie, niektórzy chyba zapominają, że są w garnku, a nie u cioci na imieninach, gdzie wzajemnie się komplementują (zaproszeni goście) ponad miarę...

ycnay

ycnay 2009-10-26

...a czy głośni, bałamutni i napastliwi zawsze są udręką naszego ducha? (odczuwam tutaj afront w stronę Dongen, którą ja najwyżej oceniam ze wszystkich wpisów)...jeśli tak ktoś to postrzega wirtualne życia „garnka” przez pryzmat udręki, to przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby się uwolnić z ów udręki…po prostu poszukać sobie innej filozofii – rozwiązania – na zaspokojenie swoich potrzeb lukrowania i pudrowania wzajemnego…
…fakt, że nie wszyscy muszą być „głośni, bałamutni i napastliwi”. Można być ministrantem, lecz ministrant służy do Mszy św., a w tym przypadku czemu ów służba miałaby służyć?
No, chyba że tylko po to, aby „fantazjować, czarować, i to jakże smacznie”… ale czy tak płytko można zawężać samego siebie? Czy o takie uznanie i wrażenia nam chodzi?...;)))

wiele16

wiele16 2009-10-27

Fotografia ma oddziaływać na widza - i to jest najważniejsze…

Jak widać, fotografia oleju skutecznie odziaływuje... ;o)))

Nie wiem tylko jak się pod tym podpisać? Dziad?* Baba?*

* oznacza dowolność wyboru

ycnay

ycnay 2009-10-27

...:)

dodaj komentarz

kolejne >